Zonder verhaal, geen content

om klanten aan te trekken moet je online zichtbaar zijn. 
stop met random content te plaatsen.
creëer unieke verhalen die bij je merk, doelgroep, kanaal en de huidige tijdsgeest passen.

Mijn doel is om jou grip te geven op de content die je plaatst. Dit doe ik door jou de juiste handvaten op het gebied van communicatie te geven. Je kunt bij mij terecht voor coaching & advies of download handige (gratis) content en templates zodat je zelf je eigen social media- of contentstrategie kunt schrijven. 


contentadvies

de content shop

In De Content Shop vind je gratis templates die je kunt gebruiken voor je eigen plan. Denk aan een klantreis/customer journey, een klant persona of een content kalender. Download deze modellen gratis en voeg ze toe aan jouw presentatie. Ze zijn opgemaakt in Powerpoint of Keynote zodat je ze makkelijk kunt aanpassen. Wil je alle stappen van een contentplan doorlopen, koop dat het template Contentstrategie.  Met een kleine investering, bespaar je een hoop tijd!

vertel me meer

dit wil ik

Storytelling, content, communicatie. You name it. Het gaat allemaal over hoe we één kernverhaal kunnen ontwikkelen die we op verschillende kanalen kunnen uitrollen. Met de juiste doelstellingen. En voor de juiste doelgroep. Samen ontwikkelen we een gedegen plan met overzicht, structuur en een flinke dosis creativiteit. Ik kan je helpen met 1:1 advies, maar je kan me ook vragen voor het organiseren van een (creatieve) werksessie of een keynote.

frederique koning
wereld natuur fonds

speech-mark

Berber is een denker die doet. Ze handelt snel en doet wat ze belooft. 

ZE KENT DE WETMATIGHEDEN VAN ALLE KANALEN, HEEFT EEN DUIDELIJKE VISIE EN ENORME DAADKRACHT. ZE BIEDT HOUVAST EN BRENGT STRUCTUUR AAN. 

Berber is a very experienced and passionate social media & content specialist

RAYMOND DE CONINCK
EDELMAN PR

speech-mark

HER BROAD BACKGROUND MAKES HER EXTREMELY VERSATILE & GOAL-DRIVEN. REALLY ENJOYED WORKING WITH BERBER AND LOOKING FORWARD TO HIRE HER AGAIN WHEN NEEDED.

joost van liemt

Berber is een echte hands on strateeg. Oplossingen die bij haar vandaan komen, zijn ook echt uit te werken.

speech-mark

In 3 stappen een contentadvies

de content audit

Hier kijken we o.a. naar op manier welke concurrenten actief zijn met content en bestuderen we je huidige content op verschillende kanalen. 

01.

de content sweet spot

We gaan op zoek naar het moment waarop het verhaal van het merk en de behoefte van de doelgroep met elkaar in aanraking komen. Oftewel: wanneer ben je relevant?

02.

de content formule

Welke creatieve content formats kunnen inzetten? We selecteren de belangrijkste kanalen en bekijken wat voor soort content hier nodig is. Een content kalender geeft houvast en overzicht.

03.

MAAK EEN AFSPRAAK

criteria van een goed verhaal: waar moet het aan voldoen?

Het verhaal past bij de why en de waarden van het merk

Het verhaal is relevant voor de doelgroep. Een gevoel van herkenning en begrip. 'Dit past bij mij.'

Het verhaal is gemaakt voor het kanaal waar het op wordt geplaatst

Het verhaal past in de tijdsgeest van het hier en nu. Wat nu speelt is relevant, al het andere is achterhaald.