Zonder verhaal, geen content

Om klanten aan te trekken moet je online zichtbaar zijn. 
Stop met random content te plaatsen.
Creëer unieke verhalen die bij je merk, doelgroep, kanaal en de huidige tijdsgeest passen.

Mijn doel is om jou grip te geven op de content die je plaatst. Dit doe ik door jou de juiste handvaten op het gebied van communicatie te geven. Je kunt bij mij terecht voor coaching & advies of download handige (gratis) content en templates zodat je zelf je eigen socialmediastrategie kunt schrijven. 


socialmedia-advies

de content shop

In De Content Shop vind je gratis templates die je kunt gebruiken voor je eigen plan. Denk aan een klantreis / customer journey, een klant persona of een content kalender. Download deze modellen gratis en voeg ze toe aan jouw presentatie. Ze zijn opgemaakt in Powerpoint zodat je ze makkelijk kunt aanpassen. Wil je alle stappen van een strategie doorlopen, koop dan het template Grip Op Instagram. Met een kleine investering, bespaar je een hoop tijd!

Vertel me meer

Dit wil ik

Storytelling, content, communicatie. You name it. Het gaat allemaal over hoe we één kernverhaal kunnen ontwikkelen die we op verschillende kanalen kunnen uitrollen. Met de juiste doelstellingen. En voor de juiste doelgroep. Samen ontwikkelen we een gedegen plan met overzicht, structuur en een flinke dosis creativiteit. Ik kan je helpen met 1:1 advies, maar je kan me ook vragen voor het organiseren van een (creatieve) werksessie of een keynote.

In 3 stappen een socialmedia-advies

De content audit

Hier kijken we o.a. naar op manier welke concurrenten actief zijn met content en bestuderen we je huidige content op verschillende social kanalen. 

01.

De content sweet spot

We gaan op zoek naar het moment waarop het verhaal van het merk en de behoefte van de doelgroep met elkaar in aanraking komen. Oftewel: wanneer ben je relevant?

02.

De content formule

Welke creatieve content formats kunnen inzetten? We selecteren de belangrijkste social media kanalen en bekijken wat voor soort content hier nodig is. Een contentkalender geeft houvast en overzicht.

03.

Maak een afspraak

Joost van liemt

“Berber is een echte hands on strateeg. Reëel, geen l’art pour l’art strateeg. Oplossingen die bij haar vandaan komen, zijn ook echt uit te werken.”

reëel & hands on

joyce nafzger

"Strategen niet praktisch? Dan ken je Berber nog niet! Zij is voor mij namelijk hét bewijs dat social strategen wél een stap verder kunnen denken. Wat resulteert in complete strategieën, waar een merk echt mee aan de slag kan. Tel daarbij op dat Berber, dankzij haar enthousiaste, flexibele maar kritische en gedreven karakter."

PRAKTISCH, KRITISCH & GEDREVEN

brenda hendriks

“Ik heb heel prettig samengewerkt met Berber. Ze is recht door zee, duidelijk en goed in haar werk. Ze pakt aan, duikt erin en komt met goede adviezen. Die voor ons heel erg nuttig en noodzakelijk waren. Ze is leergierig en niet bang om haar mening te geven. Een aanwinst!"

recht door zee & leergierig

frederique koning
Wereld natuur fonds

“Berber is een echte hands on strateeg. Reëel, geen l’art pour l’art strateeg. Oplossingen die bij haar vandaan komen, zijn ook echt uit te werken.”

REËEL &
HANDS ON

recht door zee & leergierig

Je hebt het niet van mij

“Ik heb heel prettig samengewerkt met Berber. Ze is recht door zee, duidelijk en goed in haar werk. Ze pakt aan, duikt erin en komt met goede adviezen. Die voor ons heel erg nuttig en noodzakelijk waren.
Ze is leergierig en niet bang om haar menig te geven. Een aanwinst!"

JOOST VAN LIEMT
ENERGIZE

Brenda Hendriks
A-BREND Jewelry

"Haar strategisch inzicht en haar hands on mentaliteit zijn een aanwinst voor iedere organisatie. Ze kent de wetmatigheden van alle kanalen, heeft een duidelijke visie en enorme daadkracht."

DUIDELIJKE VISIE & DAADKRACHT

BRENDA HENDRIKS
A-BREND JEWELRY

“Ik heb heel prettig samengewerkt met Berber. Ze is recht door zee, duidelijk en goed in haar werk. Ze pakt aan, duikt erin en komt met goede adviezen. Die voor ons heel erg nuttig en noodzakelijk waren.
Ze is leergierig en niet bang om haar menig te geven. Een aanwinst!"

VERSATILE & 
GOAL DRIVEN

RAYMOND DE CONINCK
EDELMAN PR

"Berber is a very experienced & passionate social media & content. Her broad background makes her extremely versatile & goal-driven. Really enjoyed working with Berber and looking forward to hire her again when needed."

DUIDELIJKE VISIE & DAADKRACHT

FREDERIQUE KONING
WERELD NATUUR FONDS

recht door zee & leergierig

Je hebt het niet van mij

"Haar strategisch inzicht en haar hands on mentaliteit zijn een aanwinst voor iedere organisatie. Ze kent de wetmatigheden van alle kanalen, heeft een duidelijke visie en enorme daadkracht."

JOOST VAN LIEMT
ENERGIZE

“Berber is een echte hands on strateeg. Reëel, geen l’art pour l’art strateeg. Oplossingen die bij haar vandaan komen, zijn ook echt uit te werken.”

RECHT DOOR ZEE & LEERGIERIG

BRENDA HENDRIKS
A-BREND JEWELRY

“Ik heb heel prettig samengewerkt met Berber. Ze is recht door zee, duidelijk en goed in haar werk. Ze pakt aan, duikt erin en komt met goede adviezen. Die voor ons heel erg nuttig en noodzakelijk waren.
Ze is leergierig en niet bang om haar menig te geven. Een aanwinst!"

VERSATILE & 
GOAL DRIVEN

RAYMOND DE CONINCK
EDELMAN PR

REËEL &
HANDS ON

Je hebt het niet van mij

"Berber is a very experienced & passionate social media & content. Her broad background makes her extremely versatile & goal-driven. Really enjoyed working with Berber and looking forward to hire her again when needed."

BRENDA HENDRIKS

joyce nafzger

"Strategen niet praktisch? Dan ken je Berber nog niet! Zij is voor mij namelijk hét bewijs dat social strategen wél een stap verder kunnen denken. Wat resulteert in complete strategieën, waar een merk echt mee aan de slag kan. Tel daarbij op dat Berber, dankzij haar enthousiaste, flexibele maar kritische en gedreven karakter."

praktisch, kritisch & gedreven

joost van liemt

“Berber is een echte hands on strateeg. Reëel, geen l’art pour l’art strateeg. Oplossingen die bij haar vandaan komen, zijn ook echt uit te werken.”

REËEL & HANDS ON

“Ik heb heel prettig samengewerkt met Berber. Ze is recht door zee, duidelijk en goed in haar werk. Ze pakt aan, duikt erin en komt met goede adviezen. Die voor ons heel erg nuttig en noodzakelijk waren. Ze is leergierig en niet bang om haar menig te geven. Een aanwinst!"

recht door zee & leergierig

Criteria van een goed verhaal: waar moet het aan voldoen?

Het verhaal past bij de why en de waarden van het merk

Het verhaal is relevant voor de doelgroep. Een gevoel van herkenning en begrip. 'Dit past bij mij'

Het verhaal is gemaakt voor het kanaal waar het op wordt geplaatst

Het verhaal past in de tijdsgeest van het hier en nu. Wat nu speelt is relevant, al het andere is achterhaald

Download gratis 

Groeien op social media, maar weet je niet hoe?

Ontvang 22 tips hoe jij meer grip kunt krijgen op social media.

Nieuwe (gratis) templates in de shop, uitleg van een model of gewoon een dikke vette tip over content. Volg me op Instagram of meld je aan voor de Grip op Content Update.

Blijf op de hoogte

Grip op Content Update