Vind jij je social media een ratjetoe? Weet je niet wat je moet posten?
Krijg grip op je social media activiteiten door hulp in te schakelen. 
Ik kan je werk uit handen nemen, met je meedenken of jou en je team inspireren.
Ben jij klaar om je social media naar een volgend niveau te tillen?

Hoe ik jou kan helpen met content

Meer info

Kies uit een strategische of creatieve workshop waarin we in groepsverband de social media strategie voor jouw merk uitdenken. Ontvang na afloop een samenvatting van de bijeenkomst. 
 

WORKSHOPS

Meer info

Wil je een quick & dirty advies voor jouw Instagramkanaal? Boek een zoom sessie van 45 minuten waarin we je pagina bespreken en krijg na afloop een advies op maat in je mail.

instascan

Meer info

Ik neem jou het werk uit handen door jouw socialmediastrategie te schrijven. Maar daarvoor heb ik wel je hulp nodig. Aan de hand van een briefingsformulier en interview geef je mij de juiste input waarop ik met je strategie aan de slag kan.

strategie

Word helemaal bijgepraat over de laatste stand van zaken op gebied van storytelling, social media en contentmarketing. Inclusief tijd voor vragen en discussie. Hoe kleiner de groep, hoe meer interactie.

keynote

Stuur een mail

Stuur een mail

Huur me in voor tijdelijke hulp op gebied van social media. Denk hierbij aan uitzetten van de strategische lijnen of het aansturen van een team voor social media of digitale campagnes.

freelance/interim

Wat leuk dat je hier aan het rondneuzen bent! Ben je op zoek naar nieuwe invalshoeken voor content of lijkt je content maar niet goed te werken? Ik ben er  om je te helpen!

De afgelopen jaren heb ik gewerkt als freelance social strateeg voor A-merken bij reclamebureaus. Ook geef ik les in Contentstrategie. Met mijn ervaring begrijp ik de struggles van merken om goede content te maken, consistentie aan te brengen en doelstellingen te halen.

Een blik van buiten kan je het zetje in de goede richting geven. Als je die frisse wind nodig hebt, I'm your girl!

Zelfstandig communicatiespecialist met liefde voor social content

Hoi! Ik ben Berber

Criteria van een goed verhaal: waar moet het aan voldoen?

Het verhaal past bij de why en de waarden van het merk

Het verhaal is relevant voor de doelgroep. Een gevoel van herkenning en begrip. 'Dit past bij mij'

Het verhaal is gemaakt voor het kanaal waar het op wordt geplaatst

Het verhaal past in de tijdsgeest van het hier en nu. Wat nu speelt is relevant, al het andere is achterhaald

Wil je meer over mij weten?

Je kan me altijd bellen of mailen

Neem contact op

Dan kunnen we samen bekijken wat ik voor jou kan betekenen.