Ik ben helemaal niet zo van lijstjes. Die jaarlijstjes van 2016…gáán we weer! Nou ja, het is wel handig om snel overzicht te krijgen. Het geeft ook vaak wel goed weer wat de hoogte- of dieptepunten waren in het afgelopen jaar. En die Top 2000 heb ik ook vaak geluisterd. Oké, bij nader inzien houd ik toch wel van lijstjes. Het enige wat me misschien een beetje stoort is dat je nooit écht weet hoe zo’n lijstje tot stand komt. Hoe wordt het nou precies gemeten? En wie ziet daar op toe? En wie ziet dáár dan weer op toe?

Goed, waar wil ik naar toe? Ik stond in een lijstje. Jawel, mijn eerste lijstje ooit! Te weten: “Populairste online marketing bloggers van 2016”. En nog wel op nummer 2! Hoe is het mogelijk! Ik geloof er niets van dat ik écht de nummer 2 populairste online marketing blogger ben. Maar het is wel leuk dat dit een soort bevestiging is dat je artikelen (die ik voor Marketingfacts schrijf) goed worden gelezen.

lijstje

Marketingfacts schreef onlangs ook een artikel over statistieken van de bijdragen van bloggers op het platform. Leuk om te zien dat mijn artikel over  over contentmarketing bij LINDA. goed is gelezen (meer dan 26.000 views). Voor dit artikel sprak ik met Leanne Hermans, manager LINDA. digitaal en LINDA. Het Bureau. over wat contentmarketeers kunnen leren van de ‘Queen of Content’. En daar kwam dan weer, jawel, een mooi lijstje uit.

 

schermafbeelding-2017-01-08-om-15-32-16

Dit geeft de burger moed, om ook in 2017 weer enkele artikelen te schrijven over contentmarketing.
Heb je een verzoeknummer? Laat het weten!

Groet,

Berber